REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
LCP Properties kupuje projekt parku handlowego w woj. zachodniopomorskimartykuł
Pokaż artykuł
LCP Properties kupuje projekt parku handlowego w woj. zachodniopomorskim
Kolejna transakcja na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Firma LCP Properties, będąca częścią międzynarodowej grupy M Core, sfinalizowała zakup projektu od Green Hills Investment w liczącym niespełna 10 tysięcy mieszkańców Trzebiatowie, w województwie zachodniopomorskim.
Rusza budowa 50 parku handlowego M Park w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Rusza budowa 50 parku handlowego M Park w Polsce
LCP Properties rozpoczyna w Polsce realizację 50 parku handlowego pod szyldem M Park. Obiekt powstanie w miejscowości Pionki w województwie mazowieckim (powiat radomski). Przedstawiciele lokalnych władz miasta Pionki, z Burmistrzem na czele, wraz z przedstawicielami LCP Properties, jednego z czołowych inwestorów i deweloperów na polskim rynku parków handlowych oraz Family Partners – partnera biznesowego LCP, a jednoczenie generalnego wykonawcy, spotkali się na działce przyszłego M Park Pionki, by dokonać symbolicznego wmurowania kamienia węgielnego pod ten projekt.
firma
Pokaż firmę
Łukasz Radecki Quality Home
Pobiedziska, Główna 46
Znamy projekty zgłoszone do rządowego programu Kolej Plus na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Znamy projekty zgłoszone do rządowego programu Kolej Plus na Dolnym Śląsku
Zarząd Województwa Dolnośląskiego zgłosił w ramach naboru wniosków do rządowego programu Kolej Plus...
Trasa tramwajowa na Górkę Narodową inwestycja
Pokaż inwestycję
Trasa tramwajowa na Górkę Narodową
Kraków, Krowodrza, Górka Narodowa
Wielomilionowa inwestycja drogowo-kolejowa w Dąbrowie Górniczejartykuł
Pokaż artykuł
Wielomilionowa inwestycja drogowo-kolejowa w Dąbrowie Górniczej
W okolicach dworca kolejowego Dąbrowa Górnicza Gołonóg powstanie nowy układ komunikacyjny oraz centr...
W przyszłym roku pojedziemy wyremontowaną linią kolejową z Wrocławia do Jelcza-Laskowicartykuł
Pokaż artykuł
W przyszłym roku pojedziemy wyremontowaną linią kolejową z Wrocławia do Jelcza-Laskowic
W połowie przyszłego roku powinna zostać oddana do użytku wyremontowany odcinek linii kolejowej nume...
Wszystkie dolnośląskie projekty Kolej Plus przeszły do dalszego etapu!artykuł
Pokaż artykuł
Wszystkie dolnośląskie projekty Kolej Plus przeszły do dalszego etapu!
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dokonały oceny pod względem formalnym 96 wniosków złożonych przez sa...
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALZIACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALZIACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Budowa nowego dworca Olsztyn Główny powoli zbliża się do końca [FILMY+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa nowego dworca Olsztyn Główny powoli zbliża się do końca [FILMY+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Towarowa 45inwestycja
Pokaż inwestycję
Towarowa 45
Poznań, Towarowa 45
Przedsiębiorstwo Budowlane PK-BUDfirma
Pokaż firmę
Przedsiębiorstwo Budowlane PK-BUD
Leszno, Niepodległości 35
Leo Express otrzymał zgodę na obsługę nowych połączeń kolejowych Wrocław-Pragaartykuł
Pokaż artykuł
Leo Express otrzymał zgodę na obsługę nowych połączeń kolejowych Wrocław-Praga
Będą nowe, bezpośrednie połączenia kolejowe pomiędzy Wrocławiem a stolicą Czech – Pragą. P...
Rekordowa strata finansowa PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za rok 2023artykuł
Pokaż artykuł
Rekordowa strata finansowa PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za rok 2023
Audytor zakończył badanie sprawozdania finansowego PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za 2023 rok. Spółka wykazała stratę netto w wysokości -937 mln zł, co stanowi znaczący spadek w porównaniu z ubiegłym rokiem, kiedy to osiągnięto zysk netto w wysokości +173 mln zł.
Zaiskrzyło na kolejowych trasach z Trójmiasta do Warszawy i Bydgoszczy [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Zaiskrzyło na kolejowych trasach z Trójmiasta do Warszawy i Bydgoszczy [ZDJĘCIA]
Prowadzone prace utrzymaniowe na liniach kolejowych w woj. pomorskim zapewniają sprawne i komfortowe podróże koleją. W ostatnich miesiącach specjalna maszyna szlifowała tory na trasach z Gdańska w kierunku Warszawy i Bydgoszczy. Dzięki pracom pociągi osiągające prędkość nawet do 200 km/h jeżdżą znacznie ciszej, co ogranicza oddziaływanie kolei na najbliższe otoczenie.
REKLAMA